Kvarnen -10

Jag pratade precis med Frida. Gamla gänget på Kvarnen.
och jag får jobba hur mycket jag vill i maj. Jaaa.
Ska bli kul!!
Andrés mamma tyckte jag skulle ta det lite lugnt och inte börja jobba
direkt. Men jag ska börja jobba den 14:e maj. Ingen vila ingen ro.
Ha.
Men jag tycker om Kvarnen. Jag vill busa med Martin.
jag, Frida och Co brukar alltid hitta på massa hyss med han.

Sen ska det bli kul att få jobba i en Optiker butik. Hoppas jag lär mig massa!!

Nu är jag så (W!"&#)&!( trött på att plugga, så jag går till Lisbeth och ser på
Paradise Hotell (jag skämms över att jag ser på detta program, men man behöver absolut inte
tänka speciellt mycket för att följa med i det programet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback