hio

Okej. Jag försöker tänka positivt.
200 kronor är inte hela värden.
Jag stöttar tele2 i finanskrisen. eller nått.
Så, nu är jag lugn igen.
Lite kaffe och rostatbröd + en alvdeon.
(har ont i mitt stackars huvud, kan bero på mina sömnproblem. Hoppas innerligt att inga franskmän kommer slåss i natt)
Har gjort en matte eksamen.
Och den gick bra! 
Skönt att känna att något sitter.
Håller på att läsa ORBI.
Våran lärare sa till oss idag att det inte är så många som får bra på den här eksamen.
MEN TACCK. Man blir ju sååå motiverad och sugen på att läsa på något man vet man
kanske inte kommer få bra betyg i...
Men. jag ger det ett försök, roligt att läsa något annat än Biologi.
Jag känner mig en aningens stressad.

:
Måndag 3/5 - Matte eksamen
Onsdag 5/5 - Biologi eksamen
Fredag 7/5 - ORBI eksamen
Måndag 10/5 - fysisk optikk eksamen
Onsdag 12/5 - Oftalmisk Optikk eksamen.
(Och jag har inte börjat läst på 2 av dem!!! Vet hur jag ska spendera nästa helg iallafall.)

Nej. Jag & mitt positiva jag ska läsa.
Hej & hå.
Ha en fin helg alla ni som faktiskt har ett liv att leva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback