FyBubblan

Jag är snorig. Tätt i huvudet. Känns lite som jag går runt i en bubbla.
Min 3 timmar långa matteföreläsning gav inte speciellt mycket.
Klarade inte av att fokusera på vad Finn pratade om egentligen.
Löste soduko och spelade quadra pop på mobilen. Mycker mer givande...
Lisbeth tvingade att ha mig kvar på skolan. Vi var på Optoteknikken.
KLAR med alla glasögon. Skönt. Hoppas de blev okej iallafall.
Nu har jag strukit en sak på listan iallafall.
Yeeeess.
Tvingade mamma att gå in på resia och se om hon kunde hitta någon resa till mig & André
i maj. För jag vill bort. Och behöver nått att se fram emot efter eksamen...
Nu ska jag dricka vatten & äta apelsin och hoppas att förkyldningen åker bort.
Mamma & André sa att jag inte fick träna, och jaa. Det var ju ingen hitt sist jag tränade
förkyld..... Man ska ju lära sig av sina misstag!

Ska (Skräll) Tillbringa eftermiddagen i mina böcker istället.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback