Fredag

Jag har inte direkt sovit gott. Somnade vid kvart över två eller liknande...
Men jag låg i soffan Heeeela dagen igår och vilade upp mig. Så var inte så farligt att gå upp imorse.
Mår bättre idag. Näsan är inte total igentäppt. Utan jag kan faktiskt andas lite.
En liten huvudvärk. Ingen feber.
Frukosten smakade gott. OCH Solen skiner.
Idag ska vi ha föreläsning från 8-12. ÅÅå gud 4 timmar. inte okej.
Men får gå. Sen tar vi helgen här i Kongsberg.
Ikväll ska jag och Erle ha dejt igen. Våran fredags dejt.
Jag ska bjuda på middag när hon kommer hem från jobbet. Man ska vara en snäll granne.
Tror de blir heta räkor och en fruktsallad till efterrätt.
Blir fin fint de.
Nu ska jag slänga i mig en alvedon. Diska & Cykla till skolan...
PUsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback