Bra dag

Snuvan kommer och går. Ibland är jag total täppt.
Men är mycket bättre än igår. Skolan, jaaa min koncentration är inte på topp den här veckan.
Klarar inte av att hänga med.
Det blir så ibland.
Är glad att jag har två otroligt fina vänner som gör skoldagarna sååå mycket bättre.
Vi är otroligt olika, Men också väldigt lika. En bra kombination alltså.

Har handlat mat för 500 NOK. Frukt och grönsaker är DYRT.
Men de skiter jag i. Mat måste man ha. Nu är kylskåpet fullproppat
med bra saker. Det tycker vi om.

Ska ta tag i städning nu. Sen ska jag ta en mini-lugn promenad i solen.
Ska bli helt frisk innan jag drar igång o tränar. Men jag missar faasen inte
steppen på måndag. ICKE!
Sen är jag glad att jag har André. Tok kär efter 2 år. Grejer de.
Sen är jag  glad över att jag har så fina vänner hemma. Ser fram emot en fin fin sommar med dem!
Sen är jag glad för att jag har fina föräldrar.
Sen är jag glad över att jag är glad.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback