Torsdag

Nu är jag hemma. Eller i mitt andra hem Charlottenberg. Kom hit igår efter en tåg resa med öl drickande stockholmare. Pussade massa på André. Ja, han var inte överförtjust i att jag hade sisådär 23890 miljarder bakterier i mig. Men jag pussade på han ändå.
frågade Micka om hon och André skulle med på bio, de hade redan tänkts sig det så en tur till Arvika blev det!
Flickan som lekte med elden. Jaa, helt klart sevärd. Men tycker de missade massa saker från boken. Men så är det ju alltid
Inatt tror jag att jag hållt hela familjen Lilloe-Larsen vakna pga extremt hostande. Var nära att sno en bil och köra hem och ta min hostmedicin.
Nu har jag & André smaskat i oss frukost. dricker kaffe och tittar på det fina vädret.
Inga direkta planer, André ska sätta lister i sitt rum. jag plugga lite, sen träna om jag mår bättre och kanske en blåbärspaj på de.
Eller hem till Boda. Ja ingen vet. De märks helt enkelt.
Nu ska jag gå och hosta på André.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback