Tisdag 1 sep.

Matte provet var inte så svårt, tråkigt att jag ens tränade på det.
6 oppgaver och kunde alla utom en. Gjorde självklart slaervfel. De gör jag alltid.
Slutade kl 12. Erle, Lisbeth & jag fikade. Gott.
Bygger på mina 133 kilo.
Sen cyklade vi hem och jag ramlade inte en gång.
Bytte om, sen utforskade jag & Erle tvättrummet.
De gick bra. Tills Erle kom på att hon glömde tvättmedel. Hahaha.
En tur på stan. Jag kunde inte längre motstå klänningen.
Det var en äkta Kristin klänning. Iiii. men det fanns inte i min storlek.
Ja 40 & 42 var inte min grej. Men det fanns en 34, och den passade fin fint.
Sikken tur man ska ha. Så nu är jag en klänning rikare. Mamma sa att jag inte
behöver mer klänningar. Gör jag visst det! Kan aldrig få nog av det.
Köpt tågbiljett till oslo också. Kommer hem tidigare & tidigare.
12:36 åker jag härifrån. (får skolka ännu mer) Men ska plugga på tåget.
Sen blir de vänta i Oslo. & sen hem till Charlottenberg. Loovley.
Nu ska jag äta mat, städa & packa. Skulle ha tränat, men eftersom jag knappt kan röra mina ben frammåt får de bli en vilodag igen.
de är inte bra med utfall på steppbräda med skivstång. AJAJAJJJ.

Köpte en tvättkorg också. Blev så inspererad av Erles tvättande.


Grönt är numera min Favorit färg.




Nej, nu vill magen ha mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback