Skoldagen slutt

Ingen värre jobbig dag. Föreläsning. Hängde med ganska bra. Tills jag hittade mina fina f'rgpennor och började måla. Sen lektion. Erle, Lisbeth & jag gjorde uppgifterna på en halvtimme. Så kl 10:45 var skoldagen slut. Skrev ut massa papper & sen cyklade vi hem.
Var inne på skattekontoret & fixade norskt personnummer. Så om 3 veckor får jag det. ÄNTLIGEN.
Sen handlade jag & Erle mat. Så nu smaskar jag på en riktigt God Tonfisksallad.
Ska börja plugga lite sen. Måste ta i kapp lite som jag missat. Fast det enda viktiga jag missat var Vin/drinkkvällen dom hade haft förra veckan. så inte så värst mycke i skolan.
Imorgon är veckans jobbigaste dag. Mattedagen.
Ska iväg & träna lite sen. Kan behövas efter helgens kaloriintag.
Funderar nästan på att åka hem på Torsdag igen. Mamma är ensam hemma hela helgen för pappa är i Scottland och spelar sin nördsport golf.
Jaja, får se på det.
Nu ska jag ta upp mina biokjemi anteckningar och skriva rent.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback