Skakis

Fasen vad jag skakar i armarna. Kan knappt lyfta skeden till munnen nu när jag åt flingor.
Ack ack. Att jag fastnat i gym-träsket. Har alltid hatat gym. Aldrig förstått vitsen.
Men hej o hå. Nu är jag fast. Tror det är min kära pojkvänn som fått upp mina ögon med gymmets charm.
Körde vanliga programet, fast bytte ut lite övningar o fokuserade på armar.
Sen var det stepp intervall. Jag var extremt tung i benen.
Nej imrogon får de bli vila eller nått.
Nu ska jag hugga in på ett rostat bröd. Sen krype ner i sängen & läsa eller se på Tv.
Ska minsann ta ikapp lite sömn!!
Så imorgon ska jag vakna som en PIGGELIIIN.
Pappa ringde förrut och på måndag ska min bil bli lagad. Loovley.
Ska iof sälja den men ändå. Kul om den blir hel.
Ja, vad ska man säga.
Ha en trevlig kväll och på återseende.


Zakynthos de var grejer de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback