Onsdag

Vart i hela friden tar veckorna vägen? Redan onsdag. & Onsdag betyder Geometrisk optikk.
SÅ de ska vi syssla med idag på HIBU.
Sen blir de hem & ev ett styrke pass. Vattenaerobic med Lisbeth & Erle. Kan bli intressant.
Orkar inte träna något väldigt jobbigt idag. Var på det jobbigaste passet jag varit med om i mitt 20 åriga liv.
Sykkel 90. Jooodå. Hemma brukar det var lågpuls, man håller på lääänge med samma puls.
Det här var intervaller. JO man tackar ja. Sista kvarten vek sig benen på mig så jag nästan inte kunde stå upp & cykla. Men de är nog bra träning. Så de får bli en fin tisdags aktivitet.
Sen gick vi till Lisbeth & kollade på Grey´s och åt muffins och drack saft. Ingen fel avslutning på dagen där inte.
Nu ska jag diska & fixa håret.
Och Pappa, ja jag gillar matte, men de är lite tråkigt när man redan gjort allt & kan nääästan allt (betoning på nästan)

Nej puss & kram allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback