Onsdag

Jodå. Dagarna flyger förbi. Redan onsdag. Så är det.
Har haft Geometrisk optikk idag. Fattade endel idag. Kuuul.
Fast var bara på föreläsningen i en timme, sen var jag på linskontroll.
Trodde det skulle ta sisådär 20 min...Det tog 2 timmar. Ja snacka om att dom var
noggranna iallafall. men jag hade fina ögon & får gratis linser. Joo de säger vi icke nej till.
Känns faktiskt mycket bättre! Så det var ju bra.
Sen lite pugg. Sen lektion. Slutade kl 2. Tog en lugn härlig cykeltuur hem.
Nu har jag smaskat i mig en kiwi. Ska plugga lite.
Laga lite mat. Sen lutar de åt att det blir stepp intervall ikväll.
Kanske lite gym, är jädrigt stel i kroppen. Men tror jag kommer tröttna på att plugga
ganska så snart. Hamnar säkert på gymmet ändå.
Ska gå och lägga mig tidigt idag. Var helt död imorse.
Men nu ska jag åteergå till mina roliga anteckningar en stund.
Motiverad. Ja.

PUUUUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback