Måndag i Kongsberg

Ja, då var man återigen i Norge. Inte helt fel det heller. Har haft ett nytt ämne idag, Visuell optikk. Kul. Faktiskt.
För första gången fick man mer inblick i optikeryrket. O jäklar, var nog mer än jag trott. Man ska ju för tusan kunna massa latinska namn på hela ögat och veta exakt varför ögat reagerar så och så på olika ljus osv. Men det är kul iallafall. Har haft labb, ja som vanligt är jag inte speciellt för de där med labb. Men kännde återigen lycka över att läst basåret. Lättare att göra labb när man gjort det sisådär 12239 gånger. Även fastän de var ett helt nytt ämne. Så nu ska jag skriva rent lite inför rapportskrivning på onsdag.
Smaskar i mig lite rostad baguette nu. Mumma. Ska iväg & gymma snart. Ska bli så jädra skönt att få träna lite, efter en veckas förkyldning!! Ska städa min garderob & plugga också.
De är väl ungefär vad som kommer hända idag, och köpa mat. Tomt i kylskåpet.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback