M.

Jag har pluggat. Försökt lära mig massa om proteiner. jodå.
Har tränat, de sjukaste passet jag varit med om. Spinning i 90 min.
Intervaller. Haha, jag var ensam på passet idag! Jag & Instruktören.
Men hade sett fram emot passet hela dagen. Och hon ville jätte gärna träna.
Så vi körde. Kändes att jag varit sjuk en vecka & att jag hade träningsvärk i benen.
Inte optimalt utgångsläge. Men kämpade på hela passet.
Nu är de underbart skönt, sitter & knaprar på knäckebröd & äter kokt ägg.
Inga fel. Ska snart traska bort till Lisbeth och se på Grey´s. Tradition.
Är glad. Pappa kommer nog på fredag. Ja är han inte underbar så säg?
Med frys och allt. Bättre får man leta efter.

Nej nu ska jag njuta av ägg. Proteiner. Se vad jag lärt mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback