Knäckebröd.

JÄdrar vad gott det är med knäckebröd efter träning & mjölk. MmmM.
Är lite dålig på att plugga. Uacha. 2 timmar stirrade jag i boken och jag tror inget fastnade.
Men de är en dag imorgon också.
Steppen var iallafall sjukt kul, mer dans än bodysteppen där hemma. Hängde inte riktigt med på alla steg men gjorde egna.
Snart kommer Erle och vi ska se nån svensk deckare på tv:en. Dom har tydligen inga bra norska :P
Sticka, YES äntligen har jag hittat en stick polare. Lovley. Äntligen någon som förstår charmen med garn & stickor.
Så nu ska vi mysa såhär på en måndags kväll. Underbar känsla nu, nytränad, nyduschad & nyäten. Typ.
Slapp slapp slapp.
Imorgon blir de matte & sen ska jag på forskningsgrej- färgseende osv. Ska försöka plugga en massa och sen lite spinning på de! Tror de blir en bra dag.
Och mamma räddade mitt konto. Tänks. Nu överlever jag nog veckan ut!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback