Kaffe

Nu är jag hemma. Efter 4 timmars föreläsning i matte (älskar mina färgpennor)
ritade mig igenom dessa plågsamma timmar. Lisbeth bara skrattade åt mig.
Jag tycker inte om matte. Kan redan derivera.
Nu har jag pratat med pappa & André.
Skickat mejl till en försäkrings tant om min krockade bil.
Nu ska jag renskriva biokjemi.
kl 19:00 väntar 1 ½ timmes spinning. Frääänt.
Har fortfarande lite beslutsångest om jag ska åka hem eller icke.
Min plånbok vill inte hem.
Men jag kanske.
Eller kul o vara kvar också.
Jag vet ikke.
Nej, bestämmer mig en annan gång.
Nu ska jag återgå till min bok.
Jag älskar André.
Puss

Kommentarer
Postat av: pappa

Du gillarväl matte

2009-09-08 @ 21:36:06
Postat av: pappa

Du gillar väl matte

2009-09-08 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback