jmklsa

Dagen har varit både bra & dålig. På föreläsningen höll jag på att dö. Mådde illa, snorade, hostade & mådde allmänt dåligt. Drack massa vatten, köpte halstabletter & smörgås så blev de lite bättre.
Var tvungen att vara kvar i skolan till kl 2. hade linskontroll då. ÅÅ längtar tills vi också får pilla andra i ögonen. Iiiii. Ska bli kul. Kanske ska testa på André imorgon.
Åkte hem, nu har jag ätit mat (tror att jag blir frisk om jag vräker i mig massa mat)
Och bakat muffins åt min man. Han måste ju få något nu när jag varit borta så länge.
Och han är som morfar, äter allt som smakar sött.
Nu har jag tagit massa piller så de känns bättre. OCH nässpray räddar mitt liv.
Dricka lite kaffe & smaka på en muffins kanske. MmMmm.
Packa & plugga.
Sen blir de Grey´s hos Lisbeth.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback