Jajajaaa.

Nu har jag gymmat, handlat mat (noll kronor och inge mer kvar) städat min garderob, mamma skulle varit stolt.
Pluggat lite, sitter & mummsar på en tonfisksallad. Gôôtt de.
Mjölk dricker jag också. hello nyttiga liv, hejdå allt annat. neeej då, aldrig, mat, kakor & godis är för gott att leva utan. ska plugga, dricka kaffe & äta vindruvor snart. Köpte MASSOR. Mummaa.
Sen blir de stepp. Har inte varit på Stepp sen jag bodde i Karlstad tror jag. Ska bli skojj. Fast ska försöka ta de försiktigt eftersom jag inte tränat på 1 ½ vecka nästan. Men gymmandet gick bra, kul när man gör framsteg!
Nej, kanske ska sticka ner näsan i biokjemi boken. Är nog en lysande idé.
















Lovley helg. Hoppas på en liknande. Snäääällla papppa?? Kan baka en muffins åt dig. (fjäsk kallas det)
Puss

Kommentarer
Postat av: sara

saknar dig gumman. Hann ju aldrig prata som vi brukar. Men de vra trevligt och bada iaf :) ser ut som dy haft en mysig helg :) puss puss vännen<3

2009-09-28 @ 22:05:59
Postat av: Moa

Ja, snälla kikkis pappa!! Vill att hon kommer hem;)

2009-09-28 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback