HurraHuraa

Idag fyller Mikaela Olsson hela 20 år. Ja tänk vad gammal hon är.
Det ska vi skåla för på fredag.

Jag har haft biologi, fattar inte riktigt hans språk, konstig norska. Men får läsa i bok ist.
Under föreläsningen hade jag fullt upp att hosta upp mysiga slemmbollar i min hals.
MmmMmm. Sen rann snoret som en fontän.
Hade lite lektion, sen ringde brandlarmet så hela skolan var tvungen och gå ut.
Och när vi ändå var ute så passade vi på att åka hem.
Så nu ska jag koka kaffe (min hals vill ha varm dryck) äta appelsin
och plugga biologi. Sen en promenad med Erle och lämna tillbaks filmen vi hyrde igår.
Kanske ska träna, fast det kanske är dumt också.
Får ringa mamma & fråga. Tur attt man snart blir vuxen och kan ta viktiga beslut själv?
Ha, ja när jag blir 20 så.
Nu är det bara 2 dagar kvar tills min hemfärd. iiIiiIi.
Ska bli sjukt skönt att få krama om André igen.
Samt dricka vin & prata skit med mina vänner där hemma.
& träffa mamma o pappi är ju inte heller helt fel.
Jag är en mycket hemkär människa.

Nej ska återgå till att läsa om myeliniserad axon. Intressant.



Yeah Olsson. Living the dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback