Hemmahelg

Nu är det redan lördag!! Tiden går för fort.
I Torsdags var det mys med flickorna. Fika på stan är icke fel.
Kom hem till Boda. Boda är bäst.
André kom, lagade mat osv.
Pappa kom hem och fixat nytt telefonabonemang till mig. Så jag kommer byta telefonnummer igen.
Men de blir bra. Sen var det slappar kväll. Pappa, André & jag fiskade kräftor.
I STORM. spöregnade & blåste så vi nästan inte kunde lägga till med båten.
I går var det shopping som var planerat. André & jag shoppade upp hela Karlstad tror jag.
Köpte 2 jeans, 3 tröjor, 1 par inne sport skor, träningskläder.
Färgade håret när jag kom hem.
Sen var det iväg & bowla med André & Micka. Trevlans.
Öl & bowling. Inga fel där inte.
Idag: har det regnat. Slapp slapp slapp. Fixat mitt rum. Gjort en budget & nu bakar jag italienskt lantbröd.
André & pappa är iväg & spelar golf. Nördar som dom är.
Jag & mamma ska ta och sprina milen. Mamma tvingar mig.
Jag har inte tränat något den här veckan. fy på mig. Men de blir andra bullar när jag åker hem till Kongsberg.
Jag har liksom semester nu.

Bilder:


 Micka & André (Andrés ansikstuttryck?!)



Bowlingproffset



 André & jag.



Bill & Bull. Tävlingsmänniskor ute i fingerspetsarna.



Jag & Micka, vi drack öl & pratade ist för att tävla.

Nej nu ska jag plugga lite & Sen hitta på något gott att baka till efterrätt ikväll.
Det är Myskväll ikväll. Mammas mat & film. Män som hatar kvinnor blir det.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback