Frukostmys.

Har sovit som en stock inatt. vaknade vid 2 tiden och såg att jag fått medelande av André. Söt.
Nu har jag sminkat mig & klänningen på. Har ätit frukost, gott. Tänt massa ljus för de är så mörkt ute.
Men ser ut och bli fint väder!
Synd att man ska gå i skola till kl 4!! Aldrig gått så länge i skolan här. Men blir nog bra. Har föreläsning till 10, sen ledifg i 4 timmar. Tsss. Men då ska vi skriva labbrapport! Hoppas den hinner bli klar.
Fast tror de andra får göra skrivandet, annars blir det en svensk rapport. Men jag kan räkna eller nått.
Sen blir de nog lite träning ikväll.skönt.
Imorgon är jag ledig! Yeej. Fast ska försöka med massa massa plugg. Lika bra att börja i tid.
Nej disken måste jag ta tag i.

Kommentarer
Postat av: sara

Vet du varför de bara var du som cykla? för att normala människor spinnar inte i 90 MIN!!:) Du är sjuk! men fan så duktig. Kämpa på, du motiverar!

2009-09-30 @ 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback