Fredag.

Jag förstår inte, när jag sover bredvid André är jag som en zombie på morgonen. Men när jag är hemma själv i Kongsberg så vaknar jag vid 9. Mysko.
´Slapp dag igår, köpte massa hostdämpande medel på apoteket. Vet inte om de hjälpte för hostar lika mycke nu.
Snart ska vi iväg till Arvika. Stora staden.
Jag ska klippa min lugg hos Sara! Jippie.
Ska köpa massa massa garn också. Hellojsan julklappar. (studentlivet ger ikke möjlighet till massa dyra presenter) Så det så.
Men ska ju iof sälja bilen, kanske kan få en krona eller två för den.
Ikväll blir det badtunna & 20 års fest hos Micka. Guuuud så trevligt.
Ska bli jätte kul o träffa mina vänner. IiI. Var ett tag sedan vi festade ihop nu.
Sen ska jag flörta lite med André så han hämtar mig ikväll så vi kan åka hem till Boda.
Saknar Elis. & Nordstugan.
Nu ska jag gå och brottas med André, vi är bråksugna.

Puss


Kommentarer
Postat av: Cärrå

Åh vad mysigt. Vill också vara med er :) speciellt dig kicket ;) hoppas du blir bättre snart, inte roligt å va sjuk. Är du säker på att du inte har svininfluensan? ;/ Vill att du kommer hem på marten. Ska hemåt en sväng och hälsa på släkten osv. Vore så kul å träffas :) Puss på dig:)

2009-09-25 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback