´Fika fika fika

Det blev en lång fika med massa skitprat :)
Mysigt. De är så när man träffas & har mycket att ta i kapp.
Nu väntar jag på André här hemma i skogen.
Han ville ha mat. Så jag har lagat det. POTATIS.
Jaa gott.
Magen mätt efter all skit jag ätit. Men de är helg.
Snart iallafall.
Och som Micka sa "så länge man ser fötterna så är de lugnt"
Ikväll vet jag inte vad som väntar.
Skulle vara skönt med en spring tur.
Men ganska skönt att pussa på André också.
jaaa. Vi får se.
Imorgon kanske det blir K-stad & liiite shopping.
Om jag har tur. Sen Bowling med André x 2 Och Micka & jag.
yeaah. En öl kanske också. Måste bygga på mina 133 kg.






Jag bara ÄLSKAR den här filmen..



Kommentarer
Postat av: sofi

åh, lyx för dig som fick åka hem! jag har lite hemlängtan jag med. började skolan i tisdags - svårare och mycket mer än vad jag trodde. kurslitteraturen är inte att leka med :s men det blir bra senare kanske. hur är din skola? mkt norska? ;p

Postat av: Anonym

haha klockrent!! love little rascals! och du, bowling är vi fan best i!! ;)

2009-09-05 @ 01:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback