Duktigdag

Gårdagen var kanske inte den bästa. Eller jo, Mormors köttbullar var enormt gott.
Sen sa jag hej då till André. Gulp gulp, en tår här och där.
Åkte tåg. Kom fram till Oslo. Bussen försenad 20 min, vänta.
Bussen försenad 20 min till.
Ta tåg ist. 22:17.
Hemma 23:40...
Somnade vid 1 tiden.
Upp kvart i 7. Sminkade mig. kom på att jag måste tvätta håret.
Vatten i ögonen. Hela ansiktet svart av mascara....
Sminka om. Koka kaffe. Spillde ut halva kaffekoppen på handen.
Men sen gick de bättre. Biokjemi, alltid tråkigt.
Slutade 10. Vi orkade inte gå på lektion. Pluggade själva / (prata om helgen).
Hem. Tvättade handdukar & lakan.
Promenad 45 min med Erle.
Handlade mat.
Gymmade 40 min. Hårt. Ajaj en ny muskel i magen?
Nu laga mat, potatisgratäng och?? vet ikke vad jag ska ha till.
Och plugga.
Sen Stram opp. Och Tv-mys.
Ganska skönt att vara tillbaks. :)

Hej då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback