Duktigdag 2

Jag har varit duktig 2 dagar i rad. Vad är det med mig?
Jo. Idag:
Skola, matte. Fortsättning på derivation (som jag redan kan) Men de var bra med lite uppfriskning i mattecellerna.
Föreläsningen slutade kl 11. Jag lyssnade och lärde mig om norsk politik (var val här igår).
Stod mest och gäspade när Monika & Hedda argumnterade om olika partier.
Sen var de smörgåspakke. Satt ute i solen och gjorde klart endel matte oppgaver.
Kl 1 cyklade jag och Erle hemmåt.
Jag började baka bröd. Yeah. Grisade över hela köket (mitt stora stora kök)
Började riva ut alla saker jag hade i lådor osv. Massa saker.
Kastade det som inte behövdes och plockade bort sånt som var på dumma ställen.
Damsög & skurade mina stora 19 kvm.
Sen en promenad med Erle.
Nu ska jag vila lite. Sen gym & löptur.
Imorgon ska jag testa något nytt träningsprogram tror jag.
Skulle gått på sykkel 90 som brukar vara idag men eftersom
de är gymmets 1 årsdag idag så är de massor med små korta program.
Känner inte för de idag. Så det så.
Sen blir de Grey´s ikväll.
Ja jag har det bra & lever.
Puss&Kram

 









Nu är det iallafall rent & fint i min lägenhet. (OBS:Inte som på bilderna)
Hahaha. Nej nu ska träningskläderna på!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: micka

där hade du d städat och fint du kicki! ;) haha

2009-09-15 @ 21:54:15
Postat av: micka

där hade du d städat och fint du kicki! ;) haha

2009-09-15 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback