dsanh

Nu har jag tränat en liten tur. Gym i 40 min. Sen löpning 30. Var tvungen att sluta tidigt, mina nya inne skor är ikke lämpade för mina fötter. + att jag var tvungen hem och äta mat.
Min lunch: en smörgås kl 12...
Så magen var hingrig. Men nu har jag ätit middag så nu är jag mätt & go.
Ska vila lite, sen ska jag & Erle på Yoga. Jo de kan bli intressant med mina stela ben.
Så de blir lite mer träning sådär på kvällskvisten.
Sen ska vi nog till Lisbeth och se på Grey´s anatomy. fast hon är lite krasslig så vi får se.
Det luktar gott i min lägenhet nu :)
Det enda minuset i min tillvaro är att jag saknar mina vänner hemma. Eller dom är ju utspridda lite här och var. Men saknar de mucho nu....

Nej ska diska så är de gjort. Plugga hinner jag fasiken inte. Har så mycke annat för mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback