Dagen idag.

Otroligt lugn dag. Haha. Suttit i fotöljen, stickat & sett på OC. Mitt favorut avsnitt när Seth är spindelmannen lyckades jag se på. Lovley.
Erle & jag har promenerat, snigel tempo men mycket prat.
Nu har jag handlat mat, igen. Och bakar nu chokladmuffins med vaniljkräm innuti. Det ska jag och Erle smaska på ikväll tillsamans med en bra film. Helt okej.
Ska iväg & träna tror jag minsann. Träna, duscha, mat & sen filmmys.
Inga fel. Jo, ett. Andre kunde varit här.
Saknar hans ögon. ansikte. leende. Å gud jag är kär.
Nej nu ska jag svida om till träningskläder och ta tag i mitt sega liv.



Var tvungen att nypa en. ÅÅå guuud så god. nu kommer jag flyga inne i aerobic salen.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå.. älska avsnittet där seth är spiderman! :)

2009-09-18 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback