Borta

Nu är helgen slut. Borta. Vet inte hur den har gått så fort. Inte gjort speciellt mycket.
Men en mysig helg i Kongsberg.
Jag har tvättat & städat. Trodde min kära vän Moa skulle komma på besök.
men lite penga problem stoppade. Men jag blir ju kvar här i 3 år så.
Då kan jag plugga en massa ist! De är ju bra. Fast roligare med besök.
Jag har haft jordens värsta huvudvärk idag. Försökte plugga lite men jag
lämnade Erle ganska fort pga jag höll på att avlida. Men vilade & åt lite mat
så blev jag piggare. Tog en promenad och hyrde film.
Nu har jag faktiskt pluggat lite biokjemi.
Så snart drar vi igång söndagsmys.
En komedi blir det idag. Bra, kan behövas inför veckans skola.
Eller 3 dagar! Skolka lite.
Så på Onsdag åker jag hem! Hem hem hem till André.
IiIiiIii.
Sen blir det 20 års fest för micka. ja inga fel.
Längtar efter mina gullungar till vänner.
Men nu ska jag ta ett sista ryck med biokjemi innan Erle bankar på dörren.
Pusss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback