Blä

Tusan. Mitt positiva humör försvann.
Jag saknar André.
Tappade en tavla i golvet.
Såg på nya One tree hill och Lucas & peyton var inte med. Dåligt.
Mitt öra gör ont, ömt ömt ömt. Känns som de växer saker i det, brosk?! Kan de börja växa när man är 20 år?
Mitt öra är dumt, känns som jag vrickat det.. AAAJ.
Nu dricker jag kaffe & läser om celler på norska, jooo intressant. nej. Min motivation var borta.
Ska iallafall träna snart. Gött de.
Har träningsvärk i hela kroppen. Meeen ändå.

Imorgon är det Biologi. På kvällen 70-tals fest. Fast tror jag klär mig vanligt.
Bjuden på 70 tals fest nästa helg okcså. Ja jädrar.
nej kaffe.

(ber om ursäkt får dåligt sammanhang)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Sådär med örat har jag också haft en gång. Skitmysko.. gick i flera dagar och funderade på om man verkligen inte kan stuka/bryta örat :P Men det gick över till slut som tur var ;) Kul det skulle se ut att gipsa ett öra :P

2009-09-17 @ 05:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback