70

Ja, de här var ingen rolig skoldag. Tycker vanligtvis biologi är ganska kul.
Men när man har en föreläsare som är nästan 100 år och pratar saktare än en snigel.
ja då är det inte så kul längre. Faktiskt.
Hörde dessutom inte ett ord utav vad han sa för han pratade så tyst.
Men jag, Erle & Lisbeth var en aningens övertrötta eller så beror det på sockerrus av kakan vi åt.
Så vi hade kul iaklalfall.
Nu är jag hemma. Har köpt ett rosa hårband till 70-tals festen ikväll.
Och lånat en tunika av Erle. Så nu är outfiten klar.
Är trött. Har på mig tärningskläderna. Men är trött.
Vill nog inte träna egentligen.
Men känner att det vore skönt.
Så de får bli ett lugnt pass kanske. Bara för att vara duktig.

En dag på Hibu:









Här är min 100 åriga lärare. Lisbeth hade tråkigt & piffade upp honom lite.
Min nya man kanske?
Tror jag behåller min nuvarande faktiskt.

Nej. Ska följa Erle till Vinmonopolet och sen träna.
Ja så får de bli!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback