Vilken dag.

Föreläsning med Tryggve. JAG HÖRDE VAD HAN SA IDAG, ja det är ett under.
Föreläsningen slut kl 10. Direkt började vi jobba på labben. Ack så svårt det var
att komma igång eftersom vi saknade 3 ur gruppen. Tillslut var alla på plats och vi drog igång.
Vid halv 2 tiden gick vi upp till biologisalen och tittade på lite sköldkörtlar i mikroskop
och pratade med Tryggve, han var jätte pratsjuk och ville nästan inte släppa iväg oss.
Cyklade hemmåt. Jag till Banken. Nej behövde pass för att öppna konto.
Hem hämta pass. Tillbaks. Fixade massa. Klart, snart norskt konto. Hej&hå jag blir norsk på riktigt.
Till Lisbeth och skrev rent labbrapporten. Hem, handlade mat (500 NOK) Yeej.
Nu: Lagar mat (eller är lat & har noll insperation så gissa vad det blir för mat? jo, tonfisksallad)
¨Så nu ska jag landa lite med mat & lite tv innan jag ska dra igång och plugga matte innan
det är dags för träning ikväll. Längtar!
ska bli kul. Nej nu är de dags för mat.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback