Torsdag

Dageb blev lite bättre. Jobbade effetkivt i skolan. Gjorde klart fysikläxan tills imorgon.
Sen gjorde vi klart hela biologin. Nu ska vi bara översätta min del till norska och finslipa den.
Hade optotekninkk. Gjorde klart uppgift 4, skulle måla styrka på oliga glasögon.
Hann slipa 2 glas. Som blev bra! Hoppas de duger så jag kan lämna in dem.
Tror nästan jag lämnar in dem ändå. Bara för att slippa tänka på det.
Enda minuset är att jag har punka på mitt däck. Aaah. Jag har aldrig pumpat en cykel?!
Har inte ens cykelpump.....Problem.
Nu ska jag ta o städa här. Jag blir vansinnig över att det är papper o saker överallt.
Sen ska jag gymma. Sen äta middag & iväg till Lisbeth och på Haloweenkro.
Orkar inte plugga idag. Unnar mig en pluggfri dag! Så det så.
Vill att André ska komma hit. nu. Hellst på en gång.


fina blommor jag fick av André (:

Inte tantiga vi inte...

slipar glas...


nu ska jag städa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback