Tisdag

Ja, då har vi haft matte som vanligt på tisdagar. Och jag har fortfarande inte lärt mig nått nytt.
Men de var kul ändå. Dagen började med att jag inte hittade min cykelnyckel.
Så vi fick gå till skolan. Erle var snäll och gick med mig. Och Lisbeth cyklade i snigeltgempo.
Slutade 11. Traskade hem.
Hemma och hade fruktstund.
Sen till Monika och pluggade till halv 4. Blev endel prat emellanåt.
Hem, laga mat. Lax & potatis. Mmm vanlig mat.
Nu ska jag börja plugga igen.
Ingen träning idag. Bättre att råplugga idag och känna att det
sitter imorgon annars är de ju kört.
Just nu saknar jag André så jag tror jag spricker. Och det har bara gått 2 dagar.
Ganska många kvar innan vi kan ses igen..........
I don´t like distansförhållanden.
Nej. Aminosyror,fosfolipider,citronsyracykeln o allt. Här kommer jag!!
Kaffe ska jag ha också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback