Synd om mig.

Just nu är de väldigt synd om mig. Jag bara sitter o läser o läser o läser o läser.
Känns som inget fastnar. Men de gör de förhoppningsvis.
Har snart gjort alla oppgavene igen. Ska se vilka jag inte kan o öva på de så mycket det går.
Sen kolla igenom föreläsnings notaterna osv.
Jag vill sätta mig på tentan o känna att jag kan allt.
Hoppas de går vägen.
Just nu är jag trött.
Väldigt trött. Borde ha tagit paus och tränat.
Men för en gångsskull ska jag göra som jag tänkt från början.'
Och planen var ju att plugga hela dagen. Och de har jag nästan lyckats med.
Ikväll är det iallafall Grey´s. Mysigt.
Och jag ska ha födelsedags fest på min födelsedag. De ser jag fram emot. :)
Hihi.
Nej Biokjemi....
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback