Söndag.

Den här veckan har bara sprungit iväg. Skola,Massa plugg, Ronia har varit på besök,massa mys, prat & trevligheter. Igår var det höstttakke fest. Åkte till skogen vid 11 på dagen. Fick första ölen vid 12 tiden. URK.
inte gott. Sen gick vi en slinga i skogen och  gjorde massa tokigheter. Vårat lag kom 3a!
Vi var duktiga.
Sen var det middag o fest. Jag var otroligt seg & trött och min lever ville
inte alls ha alkohol. Så en lugn kväll blev det. Åkte hem till Lisbeth vid 9 tiden.
Satt där o prata och skratta ett tag tills jag gäspade allldeles för mycke så jag gick hem till min säng.
nu är jag vaken och utvilad.
Ska dra igång och baka bröd, städa, tvätta & leka hemmafru ett tag.
Sen blir de nog en springtur eller nån annan form av träning lite senare.'
Ska försöka plugga lite eftersom jag missar endel när jag åker till Marocko....
JÄdrar vad tiden går fort! jag hinner inte med. 2 veckor kvar tills Marocko, sen när jag kommer
hem då fyller jag 20. Feeeest. Sen är de nästan slut på novembeer och i början av december drar alla tentor igång. Sen är de jul. Ja dra mig baklänges, nu får jag sätta fart!

P&K

Grattis till mig & André som har 1 ½ års dag idag. Får fira på varsitt håll!


Kommentarer
Postat av: britta

grattis grattis på er ett och halvt års dag önskar vi i BODA

2009-10-18 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback