Såhär på morgonkvisten

Fasiken vad mörkt det är ute. Jag har iallafall stigit upp ur min sköna, varma säng och lämnade André kvar för att sova. Jag ska ha en plugg morgon!! En rejäl sådan. Så nu har jag kokat kaffe och ska äta frukost. Orkar inte vänta tills André vaknar, är så hungrig.
Igår var mitt humör allt annat än bra efter mina misslyckade muffins. Och jag började plugga och blev arg som ett bi. André föreslog att vi skulle träna, okej. Men bara 5 km idag....Nej då. André tyckte milen. Jaha, ännu argare än ett bi sprang jag iväg (André på cykel). Jag var arg de första 5 km, sen vände humöret och allt jag varit arg på flög bort. Det var skönt. Så återigen har jag bevisat att jag mår bättre när jag tränat. Och när jag kom in igen kunde jag massor av frågorna jag inte kunde innan jag sprang ut. Bara ett + poäng.
Nej frukost!! Och massa biokjemi.
Ikväll blir de bowling, Ohh yeah. Vet dock inte vilken tid eftersom jag är isolerad i skogen...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback