Onsdag

Varit duktiga på skolan idag. Hängde med bra på föreläsningen.
tycker om geometrsik optikk. Och mina färgpennor.
Fick en kaffe av Erle. Ja hoon är snääll.
Sen hade vi ledigt i 2 timmar. Vi tillbringade dom i övningssalen.
slipade glas. 2 stycken. Men de dög inte, var 0,02 mm fel.
Ack ack de är noga....
Sen hade vi grupetime. Slutade kl 2.
Direkt hem till André. Vi åt lite lunch.
Tvättade kläder och sen gymmade vi.
Jag hade massor annat i huvudet men gjorde ett försök.
Nu känns de mycket bättre.
Ska plugga. Mycke nu. Massa inlämningar när jag är i Marocko.
Jaja. ordnar sig nog!!
Nu ska jag duscha, äta kvällsmat & sen blir de plugg och en o annan
puss på André.
P&K

Kommentarer
Postat av: kaj

hej. din topplogga är för lång. hej då.

2009-10-21 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback