One tree hill

Spinna på morgonen var en ny upplevelse. en jobbig sådan. Men skööönt.
Duschade och åt frukost. Sen började jag tvätta kläder.
Massor massor med kläder. Samtidigt som jag pluggade matte.
Kom på att jag inte sett de nya one tree hill avnsitten.
Och de var dummt. för de har jag gjort hela eftermiddagen nu.
och stickat ett par sockor. Så det så.
Nu hade Erle äntligen slutat jobba. Kände mig lite ensam.
Så nu ska jag byta om, göra några matte tal så ska vi gå en tur i det
svin kalla vädret!! Sen vet jag inte vad som händer. Är lite sugen på
en bio....
Saknar André sjukligt mycket, det kan inte vara bra för hjärtat de här med
långdistans förhållande.
Nej ska sminka upp mig lite.
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback