Nu tusanimejjen

Nu. Kaffet är uppdrucket. Är det normalt att hälla i sig 6 koppar själv?
Har mer energi nu.
Vill fortfarande inte gå ur mina mjukisbyxor för att gå ut och springa.
Men jag ska. För jag vet den där känslan. Den goa sköna känslan man
får i kroppen efter en löptur.
SÅ nu bannemejjen ska jag ut och springa milen.
Hej på er.
(så bra att skriva de på bloggen för nu kan jag inte maska och ta den kortare rundan)
Nu ska träningskläderna på.
Och pluggningen kan jag ta imorgon. En hel vecka kvar tills tenta.
Och jag kan ju redan allt sen förr, eller jag ska iallafall kunna allt.
Sen vet man ju inte vart hjärncellerna tar vägen. Men men.
Så nu ska jag ha egen tid med en lång löptur lite gym och sen bastu på de.
Ikväll ska jag krypa ner i soffan och sticka sockor & vantar och tända ljus.
Nu blev jag helt plötsligt glad. Och jag har inte sprungit en meter än.
Ha.


Jag ska flyyyga fram.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback