Morrn

Nu har jag vaknat. André ligger och sussar gott på övervåningen.
Tänkte han skulle få göra det ett tag framöver. Så ska jag passa på att plugga.
Dagen blir nog ganska lugn, inga planer iallafall.
En träningstur blir det nog. Fast har lite lite ajaj ont i mina ben.
Ska försöka få med A ut och springa. Kan bli en utmaning.
Sen vill jag baka bröd, bullar och massa annat.
Och sticka, ska lägga ut bild på mina nya strumpor. Riktigt söta.
Och varma dessutom.
Nej nu ska jag plugga & dricka kaffe. Kanske skulle man ta en promenad innan
A vaknar också...
Ja vi får se.
Längtar tills imorgon. Då blir de bowling med Sara & ola, Micka & André och Jag & André.
Härligt gäng.
Nej. Nu ska jag och mitt glada humör sätta sig och plugga!
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback