Fredag.

Mmm. Fredag. Jag är trött. Känns att det har varit tenta vecka!
Jag drag till skolan kl 8. Optoteknikk, JAA. jag fick slipa glasögn glas.
Haha. de blev kanske inte så bra, men får ta o öva lite. hahaa.
Sen hade vi Fysisk optikk.....En kines som pratade svajig engelska
skulle förklara om vågor & landa osv. Jaaa, tack gode gud
för PerEric Å´hlen!! Annars skulle jag aldrig fixa detta.
Nu har jag kommit hem till Ronia. Vi ska iväg o gymma lite.
Sen göra oss iordning och ta en tur på stan. Lite fika.
Ikväll får vi se vad det blir. Lite Tacos med Lisbeth,Björn & Erle kanske.
Ev. Bowling. Ev. Film. Jaa vem vet.
Nu ska jag byta om till lite träningskläder och ÄNTLIGEN få röra på kroppen lite.
Väntat på de ett tag nu...

Jag saknar André så det är helt otroligt....


Ja vem kan inte tycka om denna människa?!
Söt som en bakelse, nej nu ska jag sluta vara 14 år.
Växa upp och sticka lite innan gymmet.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback