C)Optikk

Så, igår var det möte. Erle, Lisbeth & jag klädde upp oss så vi såg viktiga ut.
Skulle ju trotts allt på möte. Bra möte. Fick kaffe, bubbel vatten, glass, popcorn, kaka...
Känner mer och mer att jag hittat rätt utbildning. Blev sjukt inspirerad till att ha en egen
Optiker butik. Ska ska ska.
Sen gick vi och fick pizza och valfri dryck. Eftersom det var gratis så tog
Jag Erle och Lisbeth självklart vin. Skulle bara ta nått vin till maten.
Men det var ett mycket gott vin så vinglasen flödade.
Kom på vad vår framitida butik skulle heta: LEK Optikk - "vi gör vad ni vill, vi är inte bara Optiker"
Helt strålande. Hade en jätte kul kväll och det blev många skratt. Och som alltid när jag dricker
så blir de en o annan tår också.
Just nu så mår jag väl som jag förtjänar. Lite jätte ont i huvudet och ser ut som en zombie utan ögon.
dom är som kinesögon. kan inte hålla de uppe. Dom är som små streck.
Sen kommer iallafall pappa & hämtar hem mig till Värmlandsskogarna.
Och jag får lite grejer till lägenheten. Nice.
Nu ska jag gå och väcka mina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback