Bodypump

Ja, de blev ingen spinning. För 1. jag orkade inte vänta till kl 7. 2. jag har inte tid att träna 1 ½ timme idag. 3. jag kände för styrketräning men ville inte gå i gymmet själv.
Så därför tog jag ett pump pass. O fy tysan. Jag har inte varit på pump sedan i sommras tror jag.
(är fortfarande dum och lägger på samma vikter) men de gick faktiskt hyfsat.
Kanske pga jag töntat mig på gymmet endel. Så nu sitter jag & tuggar på ett kokt ägg och kan knappt
röra mina armar. Mår allmänt bra. ska slå upp biologi boken för lite studier innan jag erle & lisbeth ska slå oss ner i min säng och vara taniga (dvs sticka) och se på Grey´s. Kan inte se några fel i den planen nej.
Ha en bra kväll.
P&K



Snart dags att dra på blåsan igen då flickor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback