Bil.

Nu har jag pluggat i några timmar. Och haft paus i några.
När André vaknade gick vi till farmor och farfar.
Farfar skulle ha hjälp med datorn. Ovanligt.
Han är duktig på datorer för att vara snart 90 vintrar.
Haha. Sen fick vi fika. Goott. Fick en 100 för att vi hjälpte han med datorn,
sen förhandlade han sig till en biltvätt också, ja den gubben är inte dum.
Så jag & André tvättade hans bil. Och sen tog vi min ordentligt.
Ska sälja den, så ska bara ta kort och sen lägga ut på blocket.
Så om någon vill ha en Audi A4 2,4 sedan. Så hör av er. uIiIi.
Fin bil.
Nu ska jag sysselsätta André med något så jag kan plugga lite.
Sen blir de kanske en träningstur och bastu, innan vi åker in till stan
till Sara & Ola för lite vin...lite öl. och bowling.
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback