Back in Kongsberg

Är hemma. eller hemma nr 3. Känns bra at tvara tillbaks. Men jobbigt.
Ja jag är velig.
Jag har haft en super helg hemma i skogen.
Igår var det bio med sara & André. Mysigt.
Jag sitter och funderar på vad jag vill ha i födelsedags present.
Många som vill veta. Och jag har absolut ingen anning. VAD ska jag önska mig?
Jag har problem med detta. Vanliga dagar kan jag komma på
Massor med saker jag vill ha. Men nu när jag ska sätta mig ner o skriva ner de
på ett papper. Är huvudet tomt.
Eller så är det så att jag har allt man kan önska. Jag behöver inte mer saker.
Jag har allt man behöver för att vara lycklig.
Men ett paket är alltid kul att få. Innehållet är inte så viktigt.
Jag tror jag blivit vuxen. Ha.
Nej men för allas skull ska jag sätta mig ner och försöka komma
på några bra ha saker som jag skulle kunna önska mig i
20 års present. Folk börjar anmäla sig på festen. Jag tror
de kommer bli min bästa 20 års present. Tack mor & far.
Minnen är bra att ha.
Nu ska jag plinga på hos erle o se om vi ska sticka!
P&K

Kommentarer
Postat av: sara

Lägntar så mkt till festen. Tror de kommer bli jätte kul. Och va bra att folkan anmäler sig då:) ja du får du komma med några förslag på vad du önskar dig? saknar dig redan,pusspuss

2009-10-26 @ 21:47:57
Postat av: sara

åh vad jag längtar till festen. Tror de kommer bli så kul och roligt att folk börjar anmäla sig.

och som sagt lite förslag på presenter vill vi ha:) saknar dig redan, pusspuss

2009-10-26 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback