AUG

AAAH. De går ganska bra med plugget. Lite har hjärnan snappat upp efter hårdkörningen igår.
ÅÅÅ hoppas de går vägen. Vill klara.
100 frågor på 2 timmar borde gå. Ska ha 59 rätt för att bli godkänd.
De är ju 41 fel, de är ganska många. Så hoppas hoppas de går bra. :)
Är glad idag.
Solen skiner, de är kallt ute. Det luktar gott i lägenheten. Ska snart laga mat.
Plugga lite mera. Har haft geometrisk optikk idag, KUL. Med riak för att låta
nördig men de är faktiskt intressant med ögat. Hoho.
Jag har världens bästa familj & vänner. För att inte nämna pojkvänn.
Ja, jag kan nog inte klaga.
Sen har jag fått nya norska vänner.
Och imorgon ska jag klara min första tenta på norska.
Och så kommer Ronia :) Myspys.
Till helgen är de Optiker fest, från kl 11 på dagen till kl 12 på natten.
Med massa lek och bus i skogen. Kommer säkert bli kul dag.
Sen har jag & André 1 ½ års dag på söndag (inte för man räknar, haha)
Fast den får vi fira på varsitt håll. Kanske nästa helg...
Nej. Nu ska jag och mitt glada humör ta och återgå till min bok.
Och jag fyller snart 20 och ska ha kalas för alla släkt & vänner :)
Ja. Jag är glad.


Skulle gärna göra om Rhodos -08. Till sommaren kanske?

Kommentarer
Postat av: sara

ja då åker vi gumman min :) allihop igen. Hörde på rykte om att din fest ändrat tema?:)

2009-10-14 @ 21:46:01
Postat av: micka

najs bild!! haha rhodos bör d nog bli!! :)

2009-10-19 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback