Ajjj

Jag har tränat. Kul pass. Stepp intervall. Synd bara att jag har så sjukt ont i mina ben så jag grimaserade varje gång jag lyfte benen upp på stepp brädan. Och de är ju inte en gång man ska upp på den där brädan...
Och att lyfta armarna ska vi inte prata på, alla andra lyfte de högt över huvudet. Jag kom till axlarna.
Jaja. Jag har iallafall rört & svettats en timme.
Nu ska jag göra lite lite biologi. Sen sticka lite innan jag somnar. ensam i min säng. Lite synd är de om mig.
Jag tror jag borde gå på yoga eller nått och sträcka ut mina muskler. Men jag tycker de är tråkig träning.
Sitta still och sträcka. Nej tacka vet jag bodypump.
nej. Nu ska jag ta och öppna biologiboken.
Puss!


Kommentarer
Postat av: sara

Förstår att du känner dig ensam. Har ju testat på de i två veckor nu och de är ingen hit direkt. Men idag kommer han hem:) får locka till dig andré så blir de bra :)

2009-10-29 @ 09:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback