Torsdag.

Nu är det en ny dag. Tror den här dagen kommer bli mycket bättre än igår.
Har sovmorgon, skönt. Men är uppe för tidigt. Kunde inte sova. Börjar skolan vid 10.
Sitter & dricker kaffe och lyssnar på mixmegapol. Ska ta o plugga lite nu innan
jag ska ta cykeln till skolan. Optoteknikk, så de blir nog ingen lång dag eftersom vi är färdiga.
Bonnie ska bara få fixa mina briller så de blir raka.
Sen blir de pluggplugg eftermiddag. Egentligen Kro ikväll, men känner inte för att
gå ut. Inte för att klä ut mig till jultomte heller. Så det så.
Så jag tror att det blir en träningstur ikväll ist!
Kanske lite mys med E & L.
Saknar lite lite jätte mycket André nu. Men, nu är det bara 18 dagar kvar tills jag kommer hem :)
Kommer gå så fort så fort.

Nej, ska slå upp böckerna! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback