Tlött.

Klockan ringde kvart i 7, men att veta att man har sovmorgon till kl 10 gör det så svårt att gå upp. Men pallrade mig upp,satte på kaffekokaren och åt frukost. Nu är jag pigg. Har läst igenom 2 föreläsningar. har 4 kvar. Tss. Sen ska jag cykla till skolan vid 10, ha Visuell optikk, sista föreläsningen. Sen Grupptimme efter det.
Ska försöka hinna med ett gym pass & lite löpning. Fast är sjukt seg i kroppen efter gårdagens träning.
Men eftersom vi ska ha muffins buffé ikväll kanske det är smart med lite fysisk aktivitet.
Nu ska jag återgå till sängen med min kopp kaffe (svåraste valet jag gör om dagen är numera vilken Filippa K-mugg jag ska ha) & mina anteckningar.


Och André, jag saknar dig sjukt mycket! Kan ju inte ens säga vi ses snart, 2 ½ vecka kvar. Urk.
men den som längtar efter något gott....


Mys i Boda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback