Sykkel 75

Min träningstur räddade mitt humör. När jag gick dit var humöret på botten...
Efter 1 ½ timme i den svettiga salen, kom jag ut med ett leende & mitt vanliga, glada & positiva humör var tillbaks. Det är nästan det enda som hjälper för mig när jag är på sånt humör som jag varit idag.
Så efter spinningen så kom jag hem, till en nystädad & mysig lägenhet. Duschade, smörjde in mig i massa olika krämer. Åt varm smörgås. Pluggade en timme.
Och nu ska jag faktiskt inte göra mer. Imorgon har vi bara lektion från 10-12. Sen kan jag plugga hela dagen. Sen har jag aldrig i mitt liv börjat plugga såhär tidigt! Så de borde ta mig tusan gå vägen det här också.
Nu är jag positiv igen. Härligt härligt. Ska skriva önskelista till jul. Tsss.
Tokiga föräldrar som säger att vi ska hoppa över julklappar eftersom vi är så stora. Nähä. Jag vill ha paket.
Spelar ingen roll vad som är inuti. Bara jag har nått under granen. Thihi.
Bjudet på lite fina Optiker bilder såhär på kvällen:


Koncentrerad


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback