Stolt.

När jag hoppade runt på brädan som en galninig, kom jag på mitt nyårslöte.
Jag ska börja vara stolt över vad jag gör lite mer. Jag är lite för hård mot mig själv ibland.
Så nu ska jag bli nöjd över de små saker jag gör.
Om jag tränar en halvtimme, så ska jag avar nöjd för det (och inte tycka att jag var dålig för att jag bara tränade 30 min)
Eller om jag får B på en tenta ska ja vara nöjd med det, och inte gruva mig för att jag inte fick A.
Att jag inte hinner träffa mina vänner nog, ska jag njuta av de gånger vi ses.
Ja, ni fattar. Jag ska vara lite snällare mot mig själv.
Nu ska jag nog gå över till Erle och sticka. Jag struntar i att plugga.
Jag ska nöja mig med de timmarna jag läste på tåget!
Se jag börjar redan med mitt nyårslöfte.

P&K



I Love you

Kommentarer
Postat av: micka

Tycker jag låter bra d kicki, du ska inte ha så hög press på dig själv!! du är så duktig så! :)

2009-11-24 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback